Mängu programmeerimine (Unreal Engine)

Started on 30.03.2020
Õppi mängu kirjutama! Looge oma esimene mäng!

Kursuse eesmärk:
Tutvuda algoritmiliste põhikonstruktsioonide ja neile kättesaadavate algoritmidega, anda põhilisi teoreetilisi ning praktilisi teadmisi arvutimängude loomise kohta, mida saab edasi arendada nii oma hobis kui ka tööelus.

Õppekava:
Moodul 1(Sissejuhatus)
– Mis asi on visuaalne programmeerimine
– Mis asi on Blueprints
– Kuidas programmi osad suhtlevad omavahel
– Mis asi on HUD(Head-up display)
– Programmeerimine alused
Moodul 2(Blueprints)
– Lihtsa algoritmi tegemine
– Mängija sisendi töötlemine
– Algoritmi automatiseerimine
– Keerulisemad algoritmid
Moodul 3(Mängu maailm)
– Lihtsa mängu maailma tegemine
– Mängu maailmade vahel liikumine
– Takistused ja muud lihtsad esemed
Moodul 4(HUD)
– HUD mängus implementeerimine
– HUD ja mängija vaheline suhtlus
– Elude ning sarnaste süsteemide impleminteerimine
Moodul 5(Lihtne mäng)
– Lihtsa mängu tegemine nullist
– 3D ehk kolmemõõtmelises mängu ruumis

Kursuse lõpus saab valmis lihtne mäng, kust saab edasi arendada, lisades palju erinevaid funktsionaalsusi. Nagu näiteks tehisintellekt, mängu salvestamine.

Edasi enesearendamiseks soovitame jätkata õpingiud järgmistes moodulites:
– Moodul Progressi salvestamine – 8 tundi
– Moodul Tehisintellekt – 27 tundi
– Moodul Mängumaailma genereerimine – 25 tundi
– Moodul Meeskonnas programmeerimine – 10 tundi

Eeldatav õpitulemused:
Kursuse lõpus tunneb õpilane uuritud programmide töökeskkonda ja põhilisi töömeetodeid. Ta suudab iseseisvalt luua lihtsaid 2D (kahemõõtmelisi) või 3D (kolmemõõtmelisi) mänge, luua koostöökeskkonna, importida vajalikke varasid, avaldada mänge.
Oskab kasutada oma materjale (fotod, tekstid, logod jne).

Õppeaja kestvus: 4 kuud
Maht tundides: 60 akadeemilist tundi: 40 kontakttundi (auditoorne ja praktiline töö) ning vähemalt 20 tundi iseseisev tegevus
Õppetöö toimub 2 akadeemilist tundi (90 minutit) üks kord nädalas
Kursuse eripära: õppetöö toimub väikeses rühmas 6-8 inimest.
Õppekeel: eesti
Õppevormid ja meetodid: õppetund, grupitööd, iseseisev tegevus
Kellele on mõeldud kursus: al.16a, eeldab Windows´i ja internet-i kasutamise oskuse olemasolu

Õppejõud: Dmitri Fomitšjov
haridus TalTech Infotehnoloogia, tegev Veebiarendaja, Front-end arenduse koolitaja.

etEesti
ru_RUРусский etEesti